Buraya duyuru, yenilik, tebrik, twitter akışı veya herhangi bir şey gelebilir..
Facebook | Twitter | Youtube | Google

Cafeland Level Hilesi

Cafeland Level Hilesi İçin Etkili Aramalar : -
cafeland level hilesiDaha önceden cafeland oyunu için sizler ile banknot hilesini paylaşmıştık, şuan için  o hile güncel mi değil mi bilmiyorum, zaten bakmakda istemedim açıkcası, Cafeland oyununda banknot hilesini yapan bir çok arkadaşımız üzülerek söylüyorum ki ban yemiş, her oyun hilesinde ban yeme ihtimali çok yüksektir bunu unutmamanız gerekir. Hileyi uygularken bu aklınızın bir köşesinde mutlaka bulunsun.
Facebook oyunlarında hile yaparak ban yemeyen bir çok arkadaşımız var, peki onlar neden ban yemiyor diye soracak olursanız, o kişiler aşırıya kaçmadan yeteri kadar hile yapıyor. Aşağıda vermiş olduğum cafeland level hilesinde aşırıya kaçmayın , bir kerede  fazla level atlıcam diye uğraşmayın , bu hile kapanırsa zaten yenisini bizler sizin için burada yayınlarız. Bu hilede atladığınız her levelde 5 banknot ve 10 kalp kazanıcaksınız.

Facebook  kodları

24 40 00 00 00 00 00 00 F0 3F 00 00 00 00 00 00 00 40 00 00
FF 40 00 00 00 00 00 FF FF 40 00 00 00 00 00 00 00 40 00 00

Cafeland level hilesi videolu anlatım

ALINTI>>>yazı bana ait :) Admin Peri

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?